Sitemizde şuan toplam 7418 film bulunmaktadır.

Kötü Çocuk

68
FILM BILGILERI 7 yıl önce eklendi
Kötü Çocuk

Kötü Çocuk izle, Kötü Çocuk direk izle, Kötü Çocuk full izle, Kötü Çocuk hd izle, Kayla ismindeki bebek dünyaya gelir gelmez babası tarafından terkedilir. Annesi ile birlikte zor şartlar altında yetişen Kayla lise yıllarında okula giderken babası karşısına çıkar onu büyük şehirde daha iyi şartlarda yaşatmak istediğini söyleyince babasının yanına taşınır. Okulun ilk günlerinde yakışıklı Meriç’le tanışır. ve Meriç’a aşık olur. 2017 yılında vizyonda yerini alan romantik ve gençlik filminde Yağız Alp Akaydın yönetmenlik koltuğunda oturmaktadır. Afra Saraçoğlu, Tolga Sarıtaş ve Sarp Akkaya’nın başrollerini paylaştığı filmi keyifle izleyebilirsiniz.

Tür: 2017 Filmleri, Gençlik Filmleri, Romantik Filmler, Yerli Filmler

IMDB Puanı: 5.4/10

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Kötü Çocuk” filminde 45 Yorum bulunuyor.
  1. Mira - 7 yıl önce demiş ki:

    Süper. Tolga Sarıtaş ve Afra Saraçoğlu çok güzel bir ikili olmuş. Allahımm bu nasıl tatlılıktır yaa. Beğenmeyen ölsün gebersin.

  2. Irmak - 7 yıl önce demiş ki:

    MÜKEMEL

  3. Kuş - 7 yıl önce demiş ki:

    Filim mukemel kesinlikle izlenmeli uzun zamandir izledigim en iyi firlim ola bilir

  4. yusuf emir - 7 yıl önce demiş ki:

    zaman kaybı

  5. eda - 7 yıl önce demiş ki:

    filme gidemedim diye üzülmüştüm ama boşunaymış. berbat…

  6. nur - 7 yıl önce demiş ki:

    Çok güzel bi fimdi.

  7. semanur - 7 yıl önce demiş ki:

    muhteşem bir film ya yeni duymuştum hep izlemek izliyorfum ve sonunda muhteşem bir dizi

  8. Eslem - 7 yıl önce demiş ki:

    tek kelimeyle HA Rİ KA

  9. mehmet - 7 yıl önce demiş ki:

    bu kadar klişe bu kadar bayat bu kadar saçma film izlediğim nadir dir.dünyayı kurtaran adam bundan iyidir.boş tamamen zaman kaybı

  10. sinem - 7 yıl önce demiş ki:

    kitabından çok daha kötü.izlediğim en berbat filmlerden biri. ilk yarım satini izledim zaban kaybı. izlemeyin abi boşuna

  11. selin - 7 yıl önce demiş ki:

    süper, mukemmel

  12. Zeynep - 7 yıl önce demiş ki:

    Kitabı okumadım filmi de şimdi izledim kitaptaki olayları bilmiyorum ama ben filmi beğendim.. biraz duygu yoğunluğu az olmuş.. geçişler filan da hızlı ama güzel bir şeyleri hissettirmeyi başarmışlar .. kitabı okumamış olsam da filimi izleyerek Meriç in Kayraya karşı olan hislerini bastırmaya çalışmasını anlayabildim 2. sini bekliyorum

  13. Zeynep - 7 yıl önce demiş ki:

    Alacakaranlık izliyormuş gibi hissettim.

  14. Nur - 7 yıl önce demiş ki:

    Super bir film zaten tolga saritas fani olarak ve kotu cocuk kitabinida filmi kadar sevdim

  15. DENİZ - 7 yıl önce demiş ki:

    SAKIN İZLEMEYİN .ÇOK ERGENCE

  16. Burak Karadoğan - 7 yıl önce demiş ki:

    Bence kötü çocuk rolüne ekin mert daymaz daha da uygundu

  17. ayse - 7 yıl önce demiş ki:

    ya yemin ederim bu kadar kalitesiz bi film yok çok üzüldüm. Başrol kı hariç öteki oyuncular iyi oyuncular niye ortaya böyle bişi çıkmış anlamadım. Kitabın yazarı adına da üzüldüm yalan yok.

  18. Ecrin - 7 yıl önce demiş ki:

    Film saadece zaman kaybı ama Tolga ve Afra müthiş bir çift olmuş yaa…

  19. Hürrem - 7 yıl önce demiş ki:

    Çok çok teşekkür ederim bu arada Cumali ceber filmi ne zaman gelir sizi çok takip ediyorum. Helal size

  20. Neriman - 7 yıl önce demiş ki:

    Alllahim super bayildimm????????

  21. Pocahontas - 7 yıl önce demiş ki:

    Üzgünüm ama bu filmi nerden bulmuslar ya hep ayni kitabi okumadim zaten klişelerle dolu kizin oyunculuğu berbat otesi cok hizli konusuyo ve tolga iyi hosda pekde kötü çocuk gibi degil. Zaman kaybi o kadar güzel kitaplar dururken bunu mu çekmisler

  22. elisa - 7 yıl önce demiş ki:

    izlerken aklıma sürekli alacakaranlık geldi resmen yan sanayisi olmuş aga 😀

  23. Tvd - 7 yıl önce demiş ki:

    Abi alacakaranligin çakması olmuş bildiğin kız annesini bırakıp babasının yanına gelir o cardaga bakarken falan bellanin edwardlarin masasına bakarken gibi gece uyurken izlemeler kızı adamların elineden kurtarlarmar falan baya benziyor başka bişey bulamamislarmu

  24. tuana - 7 yıl önce demiş ki:

    gerçekten çokk güzel bence afra gayette rolünü yapabilmiş

  25. ANONİM - 7 yıl önce demiş ki:

    film kitaptan tamamen bagımsız çok degiştirmişler ya ondan begenmedim hem rollerde iyi deil

  26. Esin - 7 yıl önce demiş ki:

    Kitapla alakasi yok hele hele vini uehara gibi mankeni tolga saritas oynamsi igrenc olmus?kizin oyunculugu igrenc

  27. bad girl - 7 yıl önce demiş ki:

    kitapla alakası yok

  28. Kötü kız olmak isteyen - 7 yıl önce demiş ki:

    İyiydi

  29. İrem - 7 yıl önce demiş ki:

    Mükemmel

  30. aslı - 7 yıl önce demiş ki:

    çok beğendim, muhteşem olmuş

  31. İsimsiz - 7 yıl önce demiş ki:

    Ergence yazanlar hic ergen olmamış galiba direkt yetişkin olmuş ??

  32. dilara - 7 yıl önce demiş ki:

    çok çöp

  33. Elif damla - 7 yıl önce demiş ki:

    Ya filmi izlerken çok daha güzel beklentilerle izledim ama filmi izlerken heycanlanmadım gülmedim eğlenmedim beklentilerimi hiçbir şekilde karşılamadı izlemeden önce yorumları okudum yarısı zaman kaybı yarısı mükemmel diyo ama bence film kötü izlerken sıkılıyo insan ve filmin sonu son gibi değil bi amaca herhangi bişeye ulaşmıyolar filmi izlerken bitsin artık diye izledim ortasında kapatırdım normalde ama filmin sonunda bişeyler çıkar beklentisiyle izledim ama hiçbişey olmadı

  34. Fidana - 7 yıl önce demiş ki:

    İyi değil

  35. deniz - 7 yıl önce demiş ki:

    beyenmeyen ölsun; Yusuf emir; yazmayı öğren sonra konuş.

  36. Finn - 7 yıl önce demiş ki:

    bu filmi izlerseniz birdaha hiçbirşeyden utanmassınız. artık bu filmi görmüşsünüzdür…

  37. dilay - 7 yıl önce demiş ki:

    harika olmuş kitap dan biraz değişik yapmışlar ama olsun süperdi diğer serilerini en kısa zamanda bekliyorum

  38. merve - 7 yıl önce demiş ki:

    filmin fragmanları var hep rica etsem full koysanız da hepimiz izlesek

  39. Tuba - 7 yıl önce demiş ki:

    Kaybolan zamanımı verin ? bence bilerek kötü oynamışlar

  40. Shsj - 7 yıl önce demiş ki:

    Güzellik

  41. Aaaaa - 7 yıl önce demiş ki:

    Güzel

  42. Kader - 7 yıl önce demiş ki:

    Guzel bir film gurunuyor

  43. Elif - 6 yıl önce demiş ki:

    Mükemmell

  44. açılmıyor - 6 yıl önce demiş ki:

    arkadaşlar site acılmıyor

Kapat